Svarta Malin

Svarta Malin, Salmonella havets fasa!

Igår blev det en lunch på Station med Malin innan hon skulle iväg och repa inför fredagens LUFF. Själv så var jag hurtig och gick till simhallen för att göra ett försök till att börja röra på mig. Det gick faktiskt över förväntan. Kroppen gör inte så ont som den borde! Så imorgon ska jag dit igen :)

Idag har jag varit ute en sväng i det fina vädret, och tagit med Malin på Rusta och Coop. Hennes favoritaffärer :P Har införskaffat sånt man införskaffar på Rusta, dvs schampoo och balsam. Med pesikodoft!

Nu måste jag sova, för imorgon ska jag tvätta, städa, simma och packa! På torsdag bär det av till Sthlm :D

 

Kommentarer
Postat av: linn

glad för din skull :) stooockhoolm

2009-03-18 @ 10:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0