Tidig morgon

Imorse klev jag upp kl.9 (sommartid) efter att ha fått mig 5 timmars sömn inatt. Var såklart på Umeå Open igår! Det var verkligen riktigt bra, så jag är nöjd att jag for. Kvällen började med kusin Johan och hans kompisar m.fl. Kl.21 var det Tiger Lou som gällde. Vilket var hur värt som helst! Det fortsatte med en sväng upp i pub Freja, sen Soundtrack of Our Lives, sen träffade vi våran faster i Freja. Och till sist spelade The Hives. Tyvärr var jag ruggigt trött efter halva konserten, så nog för att Hives är grymt bra live så får Tiger högst betyg denna kväll. På väg till garderoben han vi även med en kort stund av Deportees. De är fortfarande lika bra som förra året.

Anledningen till att jag klev upp så tidigt var att jag hade lovat att spela fiol i kyrkan idag. Tack vare så få antal timmars sömn såg jag inte alls så trött ut som jag egentligen var (tack för det!). När gudstjänsten var över och kyrkfikat hade ätits var klockan kring 13. Så väl hemma igen blev det en lunch med kusinerna innan de skulle bege sig hem till Övik igen.

Resterande delen av dagen har jag spenderat framför tvn. Först Desperate Housewifes som jag missade i tisdags, och sen Grey's Anatomy som jag missade i onsdags. Vilken underbar eftermiddag!

Sen efter middagen fick mamma för sig att se en film Kajsa köpt. Själv sa jag att jag ska gå och lägga mig för jag har inte direkt blivit nå piggare sen jag klev upp imorse. Men självklart går man förbi tvn och fastnar på tre sekunder. Filmen var riktigt bra! En typisk Kajsa-film. Den hette "The Jane Austen book club", en perfekt film för dagar som denna!



Rekommenderas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0