Mat mat mat

Vad är det med mig egentligen? Jag är konstant hungrig. Eller, jag är inte riktigt hungrig.. jag bara vill äta för att det är gott. Det är som suget man kan ha efter godis och sötsaker, fast för mig är det efter mat. En av de största anledningarna till att jag kliver upp på mornarna är att jag får äta frukost! Vad har jag blivit för liten tjockis egentligen? Haha!

Sen kan en annan anledning till att jag har så lätt att kliva upp på mornarna vara det faktum att jag somnar väldigt tidigt på kvällarna. Igår till exempel: Efter en mycket seg melodifestival somnar jag (först i soffan) kl.22. (Förresten, är det konstigt att det går skit för oss i Eurovision song contest när melodifestivalen är rådålig?) Det var pga min tidiga kväll som det inte blev en recension igår. Så den får komma idag istället!

Var ju som sagt och såg Män som hatar kvinnor igår. Och den var riktigt bra! Eftersom boken är hur bra som helst så hade jag väldigt låga förväntningar på filmen. Bra böcker blir aldrig lika bra filmer. Och jag tror det var bra att gå dit med låga förväntningar, för då blir ju allt bättre än man tänkt sig! Håller med kritikerna om att hon som spelar Lisbeth gör roller riktigt bra. Hon var som jag hade tänkt mig att hon skulle vara. Den ända som egentligen såg helt fel ut i mina ögon var han som spelar Lisbeths pappa. Han ska inte vara kort och rund.. utan mer vessellik.. Annars var det som sagt en riktigt bra film! Helt klart sevärd!

Sådär, nu när jag uppfyllt mitt löfte om en recension kan jag fortsätta skriva strunt om en massa annat. Och eftersom jag inte har så mycket ork för det så får jag spara det till en annan kväll! Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0