Baciller

Det känns som om jag inte kommer vara på topp nästa vecka. Förutom att jag kommer vara helt slut pga en fullspäckad jobbvecka har jag dessutom lyckats dra på mig en förkylning. Tror den kommer från några små krabater ute i Tavelsjö. Det är inte nådigt vad mycket baciller det finns på en förskola, och självklart var de elakaste tvugna att hoppa på mig. Så just nu knarkar jag Esbiritox och Kan Jang i förhoppning om att dessa elaka baciller inte ska knäcka mig helt. Kör även stenhårt på tigerbalsam eftersom jag inte har hunnit införskaffa mig någon nässpray än.

Ikväll blir det inflyttningsfest hos linnzan ^^. Det kommer bli trångt, varmt och säkert riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0