Edward

I want him..
och nej, jag vill inte ha Rob Pattison som spelar Edward, utan jag vill ha karaktären Edward Cullen. ja, jag vill (precis som de flesta tjejer som sett/läst Twilight) bli totalförälskad i en vampyr. Som törstar efter mitt blod, bör man tillägga. Självklart är jag medveten om att sådana saker inte inträffar. Precis på samma sätt som att jag vet att jag aldrig kommer få gå på Hogwarts. Dessutom har jag redan världens underbaraste pojkvän (som jag förövrigt saknar väldigt mkt). Men man kan väl få drömma?

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha. ja det är samma här. vi kommer aldrig få gå på hogwarts heller.. :D haha.



Jag ska träffa nissen som jag skulle träffa idag på fredag kl.13.00 istället så vi får ses efter det :)

2009-05-13 @ 12:06:35
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/
Postat av: linn

haha.. ja. kom bara kom!

2009-05-13 @ 13:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0