Fy!

Jag har gjort det.. jag har gjort det! Det känns så pinsamt. Att falla för grupptrycket så där.. Jag trodde jag kunde stå emot, men tillslut var det något som lockade. Kanske var det för att hålla kontakt, kanske pga nyfikenhet, jag är inte riktigt säker.. Men gjort är gjort. Så det är bara för mig att svälja min stolthet och bli en i mängden. Inse faktum att det nu kommer finnas ytterligare en anledning för mig att sitta vid datorn. Puck... För er som inte förstått det så har jag nu officiellt skaffat facebook.

Kommentarer
Postat av: linn jo

jag är så stolt!!

2009-05-11 @ 22:00:24
Postat av: Jenny

HAHA. stackare. det är inte lätt att falla, :)

2009-05-12 @ 09:34:31
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0