Halebop Vänner

Igår var jag på stan med Jenni. Vi drack kaffe och pratade ikapp oss om varandras liv, mkt trevligt. Det görs gärna igen, utan att det behöver gå ett halvår emellan ;). Sen lyckades jag med att göra det som alla försöker undvika med när man går på stan: att stanna vid de som står och försöker sälja olika telefonabonnemang. Inte nog med att jag bara stannade, jag gick på det också. Så nu har jag bytt till Halebop Vänner. Men tro inte att jag var så dum att jag gick på vad som helst! Jag och Jenni stod och diskuterade med de som försökte pracka på oss abonnemanget hur länge som helst, sen ursäktade jag mig med att min parkeringstid gick ut. Då fick jag tid att tänka över om det faktiskt var bra, och även komma på frågor man inte kommer på när de står och nämner alla fördelar. Efter det gick vi tillbaka och jag fick svar på mina frågor, och ja, jag bytte. Men jag tror inte att jag kommer ångra det.

Inte nog med att jag gick på det där igår (det känns egentligen bara illa eftersom de står på stan och säljer, hade man hittat det på internet hade det varit lugnt), idag gick jag och Malin på stan. Och gissa vem som bytte till halebop vänner? Malin såklart. Jag känner att jag börjar bli stammis inne i Kungspassagen, haha.

Anyway, när jag kom hem har jag sett på extramaterialet till Twilight, och sen på Australia. Det blev ingen eurovision semifinal, men det känns inte som om jag missade mycket direkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0