seghet

Helt sjukt va seg jag är! Två dagar i rad har det varit nästan omöjligt att ta sig ur sängen.. trots att vädret har varit bra. Vad är det som händer? Jag vaknar vid 9, somnar om till 10, går upp och äter frukost och går och lägger mig igen! Jag är som inte trött, men jag är verkligen inte pigg heller.

Idag ska jag skjutsa hem Boman som har bott hos oss en vecka. Så det blir till att köra ner till övik vid 16 tiden, hämta farmor och farfar och sen sätta sig på en buss hem till umeå igen.

Kommentarer
Postat av: Jenni

Hahahah jag önskar att jag inte kände såhär, men shit vad jag känner igen mig! Jag kom inte upp ur sängen förrän efter ett idag... Har jag ingen plan för vad jag ska göra så kommer jag mig liksom inte upp! :S :P

2009-05-21 @ 20:54:00
URL: http://clockwatching.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0