Tid

Det får bli det ord som får finnas med som en röd tråd i hela det här inlägget.

I torsdags flög jag ner till huvudstaden för att hälsa på älsklingen. Vi har faktiskt varit tillsammans i två år nu! (sjukt vad tiden flyger iväg..) På fredag for jag in till centrum för att äta lunch med kusin Frida. Gustav skulle nämligen repa då, så jag passade på att göra något annat. Efter lunchen gick jag och Frida till Kajsa och kollade vad hon får göra på sin praktik. Hon verkar ha det ganska lugnt faktiskt. Själv blev jag sminkad och plåtad bara för skojs skull. Jag är ju inte fotogenisk direkt.. Framåt 16-tiden hade Gustav repat klart och letat sig till Model House där vi var. Vi gick då och åt middag och sen blev det bio: Änglar och demoner. Den var riktigt bra! 2h18min kändes ungefär som 1h10min.

På lördagen hade Gustav match och på kvällen hade han bokat biljetter till Bounce! Det vi läste om föreställningen innan var att man skulle ha ledig klädsel, att det var stående publik som fick lov att flytta runt, och att den innehöll stroboskopljus, hundar, vatten och blod. När vi väl kommer dit och föreställningen ska börja blir alla ombedda att inte stänga av sina mobiltelefoner, utan att ställa larmet på 20.57 och sen ljudlös. Efter en väldigt udda start på föreställningen började musiken - och dansen. De var verkligen hur bra som helst! Temat var rädslor och att övervinna dem. Dock var den röda tråden svår att hänga med, men det gjorde inget för man var fast i facination av dansen. Efter vad som kändes som tjugo minuter ringde larmet, då var det bara en kvart kvar.. "Jag kan dansa, jag är inte rädd, jag kan dansa"




Söndag: återigen hade Gustav match, så jag har fått min dos av fotboll för den här helgen ;). Innan matchen for vi dock på två visningar. Båda lägenheterna var helt okej, men behöver renoveras. Så vi får väl se vad som händer..



Nu ska jag inte ödsla allt för mycket mer tid på datorn, utan ta mig i kragen och kanske fara och simma! Kan jag va så duktig tro?

Kommentarer
Postat av: linn

hörru. show us some pics från fotograferingen ändå!!!

2009-05-25 @ 22:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0