2,5 år idag :)

Idag på jobbet fick jag möjlighet att fylla på mitt d-vitamin lager. Spenerade lite tid i solrummet på Iksu spa, mkt härligt :) Efter jobbet tog jag mig i rusningstrafik över till andra sidan älven för att hämta mamma. Väl hemma blev det rester till middag då ingen orkade något annat. Sedan slöa vid tvn och nu vid datorn. Jag försöker spara energi till ikväll! Vilket kan behövas eftersom jag lär inte komma isäng förrän tidigast 03.00.. Men oj så värt det kommer bli! Tydligen har SF nån tävling om den som är bäst utklädd, så jag förbereder mig på att sitta bland massa vampyrer inatt. Hoppas det bara inte är massa förvuxna fjortisar där och förstör med massa snörvel och skrik. Det är ju ändå 15års åldersgräns! :O Är den verkligen så läskig? Åh jag taggar!

Idag firar jag och Gustav 2,5 år tillsammans, han firar det med tvspel och jag med the twilight saga :) PUSS!

Kommentarer
Postat av: Jenny

ja. jag vet inte vad vi ska göra. jag ska på spinning kl. 9.30 på lördagsmorgon. på lördag föredrar jag nog teet och filten + promenad framför stan. :) mor ska hjälpa mig med stickandet vet jag. men ses på kvällen eller på dagen får du avgöra. jag avlutar helst dagen hos bomans ^^

2009-11-19 @ 20:57:24
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/
Postat av: linn

åååh. jag är så trött. haha. ja, jag vill se den nu! igen och igen och igen. tänk dig trean och fyran som är lite mer kärlek i, inte bara smärta.. ha en bra dag :)

2009-11-20 @ 08:38:34
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0