Där igen

Vips var man fast i Twilight-träsket igen. Det värsta beroendet hade som lagt sig, men efter bion igår är jag hyper igen.. Helt galet vad den där serien kan påverka! Just nu vill jag bara se den igen. Jag orkar inte vänta ett halvår på dvdn heller! En sak som gjorde att jag uppskattade filmen så himla mycket var att det var ett litet tag sen jag läste böckerna. Vilket gjorde att jag inte störde mig på små detaljer som alltid ändras när en bok blir film. Åh, jag tror jag grät igenom hela filmen.. så blödig som jag är. Jag måste verkligen läsa om böckerna. NU.

Eclipse började spelas in i augusti, och kommer släppas på bio 30 juni 2010!

Förövrigt väcktes jag av ett desperat "hallå?!" imorse. Det var min syster som hade försovit sig. Inte så konstigt i och med att vi kom väl isäng vid 3 inatt efter bion. Så jag skjutsade ner henne till Nefertiti. Efter det har jag inte gjort många knop.. Måste ut med effi nu innan jag börjar jobba kl.14!

Kommentarer
Postat av: linn

haha jag är också helt fast.. stackars therese ¨på jobbet idag, allt jag pratade om var new moon :p

2009-11-20 @ 19:48:44
URL: http://rydelius.blogg.se/
Postat av: Klara Granström

Att du pallar med hennes ticks :P Jag blir så sjukt störd på hennes värdelösa skådespeleri att jag går i bitar... men vem vet, new moon kanske är bättre! Jag hoppas verkligen det =) Ska gå och se sen snart i alla fall tänkte jag. Läget i övrigt då? Puss

2009-11-23 @ 00:10:37
URL: http://lillklara.blogg.se/
Postat av: linn

när ska vi ses? :) / johansson

2009-11-24 @ 13:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0