sol imorgon, på ett eller annat sätt!

Okej, här kommer recensionen från gårdagens konsert!

Första akten gick i en vanlig mörk Midgård-anda. Inget nummer stod egentligen ut.. kommer bara ihåg att det avslutades med ett riktigt bra slagverkverksnummer. Akt två öppnades mer färgglatt, men fortfarande inget nummer som stod ut från de andra, vilket det oftast brukar vara. Dock ska de har mycket cred för en riktigt snygg avslutning! Jag vet hur krånglig det är att få ihop alla att gå och följa en särskild person.. den här årskullen var dessutom ca 15 fler än vad vi var.. Så bra jobbat! Summan av kardemumman är att de hade jobbat bra för att få ihop det, tyvärr inte jättemånga kända låtar eller något som stod ut, men heller inget superfalskt (vilket också brukar finnas med tyvärr..). Betyg: VG+

Dessutom var den lagom lång så jag kom hem precis i tid för Desperate! :D

Idag har jag varit med Jenny, mysigt som alltid :) Vi kollade in recept, pratade, handlade, lekte med Zlatan m.m. Sen var jag tvungen att fara hem vid 17 då jag hade lektion med Alva kl.18. Efter det for jag och tränade. Nu ska jag se klart på SYTYCD, sen blir det jobb imorgon. Och efter det: TWILIGHT + NEW MOON!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0