Gomiddag

Vill ni ha ett tips för att ta sig upp på morgonen?:
När ni väl har gjort det, lägg er inte i sängen igen.
Dödsdömt.

Som ni kanske förstår gjorde jag det, vilket resulterade i trött start på dagen. Men trots vädret har min dag varit helt okej ändå :) Livet är mkt roligare när man har en positiv syn på tillvaron. Ska fortsätta ha det.

Efter jobbet for jag till sävar och hämtade upp mormor och morfar. Morfar fyller år idag så vi har firat honom med att bjuda på middag. Började med glögg med smak av choklad och chili - riktigt god faktiskt! Toast med egen löjrom till förrätt. Varmrätt var en mangokycklinggryta. Sist äppelpaj till efterrätt. Alltid kul att äta trerätters på en tisdag!

Imorgon ska jag försöka att bara behöva kliva ur sängen en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0