I got a feeling

Igår efter jobbet for jag på en spelkväll med emil och viktor. Syster var snäll och var chaufför för kvällen :) Det spelades Alfapet och TP, kul kul! :)

Idag har jag inte gjort många knop förrän framåt 14-tiden. Har varit på ett spinning-pass och faktiskt tagit ut ordentligt, känns skönt! Kunde knappt andas under sista låten - så dålig är min kondis. Andningen tryter före musklerna.

Nu har jag fastnat här för ingen här hemma orkar göra någon vettig middag ikväll, så vi har beställt pizza. Ska hämta upp den om kanske 10 min.. Sen kl.17.50 ska jag hämta upp Anette, Sebbe, Jenny och Patrik för vi ska fara på Improshow. Det var länge sen jag var på det senast, men då var det iaf riktigt bra! Ytterligare en fördel är att det är gratis (A). Cuz' tonight's gonna be a good night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0