i slutet av november fick jag din julkalender

Alltså, jag orkar verkligen inte blogga. Jag orkar inte starta världens segaste dator. Jag orkar inte mkt alls såhär i slutet av november. Det är en vecka kvar till december, en månad till julafton. Snälla kan det inte komma lite snö så man kan börja leva igen? Just nu känns det som att det mesta är måsten. Jag måste jobba, jag måste spela, jag måste träna, jag måste hinna va med vänner. Egentligen är allt det där saker jag gillar och trivs med. Men just den här tiden på året blir allt roligt till måsten. Och allt som är tråkigt sjunker ner genom jordens ytan och nästan försvinner för det finns inte plats för fler måsten. Det är det som har hänt med den här bloggen. Jag måste prioritera mina måsten och bloggen hamnar precis under sträcket på listan för vad jag klarar av. Så gott folk, förvänta er inga dagliga uppdateringar på nån vecka.

Vad har jag gjort den senaste tiden då? I lördags var jag med Jenny, vi gick på en promenad och kollade på hus sedan när vi kom in stickade vi. Jag fortsatte på mina två år gamla stenhårt stickade sockar, haha jag kommer aldrig bli klar med de där! Sen på kvällen for jag och Kajsa på Betnér. Det har blivit våran årliga tradition nu, haha :P Dock tyckte jag att han var bättre förra året, även om det såklart var en bra show!

På söndagen jobbade jag hela dagen, måndagen nästan lika så då jag jobbade fram till 15.30. Direkt efter det for jag och övade med Alva i kyrkan. Gud vad hon är duktig :)

Idag har jag jobbat (som vanligt) och sen for jag och mamma och kollade på Alvas musikal. Ersmarksskolan har varje år att 5orna och 2orna gör en musikal ihop. Riktigt roligt var det att se iaf :) .

Nu blir det godnatt!

Kommentarer
Postat av: linn

så sant allt de där om novembermåsten. hatar verkligen allt grått!!

2009-11-24 @ 23:39:39
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0