Långa nätter

Sov knappt en blund inatt pga att jag var konstant kissnödig och kunde verkligen inte slappna av. Gick upp och drack te, såg på tv, åt pepparkakor med mjölk.. men inget hjälpte. Så vid 06 imorse ringde jag min chef och sjukanmälde mig. Finns inte en chans att jag hade orkat jobba då jag fått 1,5h sömn, och fortfarande var kissnödig. Så min morgon fick istället spenderas på vårdcentralen, det går inte fort där kan jag lova! Tog mig två timmar att få antibiotika utskrivet. Efter det for jag på Coop och köpte nya Harry Potter filmen. Kom hem, gjorde lunch, såg HP, slumrade lite efteråt. Vid 16 kom pappa hem, vid 17 började jag laga middag. Sen har jag suttit och läst..Och nu tänkte jag sova. Eftersom jag känner mig bra nu då jag fått ta penicillin blir det jobb imorgon! gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0