Locklocklockigt värre!

Ikväll har jag permanentat mig! Jag var riktigt snygg må ja säga. Kände mig som en sjöborre i Den Lilla Sjöjungfrun. Kajsa du förstår precis vilka jag menar. Du kommer ihåg filmen där Ariel träffar en sjödrake/monster som bor själv i sin grotta och inte kan sjunga. Alla är rädd för honom, men han är bara klumpig. Tänk på de där sakerna som han försöker kittla men de drar ihop sig.



Så fin man kan vara ^^

Aja, såhär blev det iaf! Just nu är det väldigt lockigt eftersom Annika fönade det med tratt och har i massa produkter för att de ska hålla ännu bättre. När jag har tvättat det några gånger och låter det självtorka kommer det inte bli lika lockigt, utan mer vågigt.. Det blir spännande att se hur länge permanenten sitter :P


Kommentarer
Postat av: Jenny

jisses vad snyggt! :)

2009-11-12 @ 12:41:07
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/
Postat av: Bögjävel

Fint

2009-11-25 @ 15:03:07
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0