Reunion

Idag har jag varit på Iksu spa med mitt lockiga hår och kämpat som en galning för att hålla huvudet ovan vattenytan. Okej, kämpat som en galning kanske var att ta i. Okej, det var att ta i mycket. Jag simmade några simtag och höll sen i mig i kanten. Eller trippade på tå på botten.. Otroligt ansträngande ^^

Efter jobbet har jag och mamma varit duktiga, vi har lagat mat, bakat bröd och dammsugat! Efter maten ringde Marta och frågade om 1: det gick bra att jag och alva övade hennes solo på kören veckan innan hon ska uppträda. 2: om jag också ville spela 1a advent i kyrkan. 3: om jag ville hjälpa till på pysselkvällen i ersmarkskyrkan - vilket jag gärna ville. Mamma ska redan vara där och göra tovade tomtar. Så vi får väl se vad jag ska hitta på!

Nu ska jag fara till Jenny som är hemma i ersmark ikväll. Ska få mina ljus! :D och sen ska jag ge jenny en försenad inflyttningspresent :)

Btw, pappas gamla plutonkompis ringde och tydligen ska de ha en återträff i april/maj nån gång nästa år, haha :) kul!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Boman. Vilken dag i veckan är du ledig att umgås? :) (jag kan typ jämt, distans ^^, dock ej tis 11-12 el fredag 13-14) hihi.

2009-11-16 @ 10:51:31
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0