Skogspromenad

Dagen började med ett strömavbrott pga att någon eller något kom åt en strömbrytare på Stornorrfors, dock varade det hela inte länge :P

Sedan blev det en långpromenad med effi i skogen.


Det var regnigt, och lite lerigt, men helt okej ändå då jag klätt mig väl med både regnjacka och stövlar. Gick omkring och lyssnade på folkmusik medan effi nosade efter rådjur och kottar. Väl hemma igen blev det till att duscha av effi eftersom hon sprungit en timma på en lerig väg = väldigt smutsig hund..

När det var gjort tyckte jag att jag hade gjort mig förtjänt av en vila, så jag satt mig framför tvn och såg Gilbert Grape. En mysig film såhär i höstmörkret. Inte extremt händelserik, men lagom.

Nu ikväll bär det av till Midgård! Ska bli spännande att se vad årets treor har fått ihop för projekt. "I have a confession". Recension kommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0