Supersega jag

1. Jag bloggar sällan för att jag orkar inte starta datorn
2. Jag kliver upp ur sängen när jag verkligen måste, och går sedan och lägger mig igen
3. Jag gör aldrig saker i tid som jag planerat, utan skjuter på mina planer och struntar i att göra det som inte är nödvändigt
4. Jag är dålig på att höra av mig, för jag orkar inte starta datorn för att skriva på facebook
5. Jag vet om allt det här men gör ändå ingenting åt det

Vad händer med mig egentligen? Jag kan ligga kvar i sängen hur länge som helst. Förr kände man ju efter ett tag att man blev rastlös av att ligga still när man hade sovit ut, men den rastlösheten kommer aldrig för mig! Jag skulle kunna spendera en hel dag i sängen utan att göra någonting om det inte var för att jag måste upp och jobba eller liknande. Jag vet heller inte riktigt vad jag ska göra åt det. Förhoppningsvis vänder det snart.

Trots mitt supersega jag lyckas jag ändå fortsätta med mitt liv. Nu måste jag packa för imorgon kl.8.05 bär det av mot Övik. Där ska Malin hämta upp mig och jag ska få se hur hon har det i Mellansel. Sen kl.14 bilar vi ner mot Stockholm. På söndag ska vi se Kirk Franklin! Det ska bli kul. Och lördagen lär spenderas på stan! De kommer bli en bra helg. Så länge som jag bara kan ta mig för att börja packa! Haha jag är verkligen sämst..

Kommentarer
Postat av: linn

det där om att lägga sig igen.. känner igen det rätt mycket.

2009-11-05 @ 14:13:25
Postat av: mig

och träffa mig =)

2009-11-06 @ 17:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0