tusen plus och ett minus

Den här helgen har varit riktigt bra! Älsklingen kom upp redan i torsdags då han jobbat in lite ledig tid. Själv jobbade jag torsdagkväll och fredagen, men det gick bara bra. På fredag kväll tog vi det lugnt framför tvn, såg idol :) Sen på lördagen for vi och kollade på tapeter och julklappar! Helt sjukt så mkt olika tapeter det finns.. men nu har vi hittat några vi tycker om. Synd bara att de är SVINDYRA! :/ Fast det kommer nog sluta med att vi köper de svindyra snygga tapeterna.. Sen fock Gustav shoppa lite julklappar, och på kvällen for vi på bio och såg "luftslottet som sprängdes". Den var bra, men lite knepig för dem som inte läst böckerna.. Det var mkt fakta man skulle ta in och många namn att komma ihåg.

Idag började jag med att spela i kyrkan. Även Alva spelade, och hon var hur duktig som helst :) Jag är mkt stolt. Sen for jag och Gustav yterligare en sväng på stan och han fick köpa fler julklappar. Tror han bara har två kvar att fixa nu, bra jobbat! Och för 9 minuter sedan lyfte hans plan..

När jag kom hem efter att ha skjutsat Gustav till flyget märkte jag att jag förmodligen har fått urinvägsinfektion :( måste till vårdcentralen imorgon.. puck..

Kommentarer
Postat av: Jenny

vilken toppenhelg! :)

2009-11-30 @ 08:13:16
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0