Det gör fortfarande ont

Min träningsvärk vill aldrig gå över! Den blir bara värre och värre för varje dag. Eller, det är bara i armarna det gör ont. Annars har det försvunnit. Men jag hade hellre haft lite ont överallt än extremt ont i armarna. Jag kan för tusan knappt lyfta dem!

Annars har det varit en hyffsat lugn helg. Rätt skönt faktiskt. I fredags var Linn förbi en sväng och åt pumpakärnor. Igår for jag och försökte träna bort min träningsvärk (som ni vet lyckades jag inte) sedan storstädade jag min garderob! Är riktigt nöjd faktiskt. Nu har jag full ordning igen, det var nämligen ett tag sen sist. Det jag har kvar att försöka få ordning på är alla mina skor. Men det får bli en annan helg!

Idag for jag och shoppade lite på D&D, sen for jag Media Markt och kollade på datorer. Tror faktiskt att det får bli en Macbook Pro, en sån som Klara har. Den är riktigt fin faktiskt. Funderade tidigare på Macbook Air, men det hade tydligen bara en USB-port, sämre batteritid och ingen CD-läsare, för ungefär samma pris. Synd bara att de ska vara så svinigt dyra.. Måste nog invänta nästa lön innan jag agerar.


Vill ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0