Lill-lördag

Ooo, vilka intriger det börjar bli här på bloggen! Som en egen liten dokusåpa! Haha :P Fortsätt gärna kommentera för det här börjar bli intressant!

Idag har jag varit på stan och ätit lunch med Elle :) mkt nice!
Sen bestämde jag, mamma och Kajsa att vi skulle ha en för tidig fars dag idag eftersom jag är inte hemma den 8:e. Så jag köpte Dan Browns nya bok, och några Whiskypraliner. Mamma och Kajsa gav pappa en liten spa-em, färgade ögonbryn, klippte håret m.m. (Ja, min pappa gör sånt eftersom han lever i den här familjen). Så jag har haft en riktigt mysig kväll som såklart avslutades med en kopp te till Grey's Anatomy.

Imorgon ska jag försöka göra lite mer nytta. Ska städa mitt rum, byta sängkläder (eftersom jag har haft två hundar i sängen!), städa toan. Sedan ska jag försöka ta hand om mig själv litegrann, kanske nån peeling och ansiktsmask. Vi får väl se hur mkt jag lyckas göra. Jag har en tendens att alltid komma på massa saker jag ska göra kvällen innan, men när dagen jag ska göra allt väl kommer brukar jag bara ligga kvar i sängen och tycka synd om mig själv. Så får man ingenting gjort!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha. sjukaste intrigerna ! orka skriva här på DIN blogg av alla ställen! haha. mysigt med tidig farsdag. Jag har ingen aning om vad jag ska ge till far. något tips? :)

2009-10-22 @ 08:58:26
Postat av: Andrea

Jenny,,, du vet ingenting du. Det är inga intriger. Det är krig.

2009-10-23 @ 11:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0