Halloween?

Igår var jag ensam, riktigt ensam. Familjen hade farit till övik och eftersom jag jobbade dag kunde jag inte följa. Så jag kom hem till ett tomt hus, lagade mig mat och satte på Twilight. Den filmen blir för tusan aldrig dålig. Jag brukar vara anti att se filmer flera gånger, på samma sätt som jag inte läser om böcker. Men den filmen är ett undantag. Säkert håller 4 miljoner människor (97% tjejer) världen över med mig. Sen blev det slötittande på idol.
Idag däremot startade jag tidigt. Kl.9.00 var jag på spinning! Riktigt skönt faktiskt, dock var den här ledaren inte lika bra.. Jag tycker inte om svettiga, klämkäcka, andfådda instruktörer som försöker sjunga med i låtarna. Svettig och andfådd är okej, så länge som de håller munnen stängd. Så jag kopplade bort det mesta hon sa förutom då hon sa om man skulle sitta eller stå.

Förövrigt, jag har ju varit emot radio väldigt länge, mest pga all musik som spelas där.. Men har ni någonsin lyssnat på Helg med Daniel Breitholtz och Erika Strand-Berglund? De säger precis den där meningen så himla många gånger att det är omöjligt att glömma bort deras namn. Hursomhelst, jag har aldrig varit nå större fan av Daniel när han dömde idol, men fy tusan va kul det är att lyssna på han och Erikas konversationer. Det är kort, snabbt och skämtsamt. Och en massa onödigt vetande som man vill veta. Kan helt klart rekommenderas att knappa in Mix nån gång när man sitter och kör bil på helgen, mkt mer underhållande än musiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0