Fallskärm!

Jag har världens bästa pojkvän som gav mig världens bästa födelsedagspresent! Idag har vi varit och hoppat fallskärm! Galet roligt! Och läskigt. Tänk er första sekunderna av fritt fall på Grönan, fast det tar aldrig slut! Haha :P Helt sjukt.. Och kallt var det. Men så värt det!

Dessutom har jag bildbevis på att jag har ärvt min fars slappa hud. På väldigt många kort ser jag ut som Karlsson på Taket i motvind eftersom min näsa blåser upp. Ser verkligen inte klok ut där i luften! Men här kommer några av de kort som blev okej iaf!










Kommentarer
Postat av: linn

COOOOOOOLT!

2009-10-17 @ 18:06:54
URL: http://rydelius.blogg.se/
Postat av: lisa

ÅH, MEN LISA! =) så himla roligt att du hoppade! Du hoppade med samma snubbe som mig btw!

2009-10-17 @ 20:15:26
URL: http://lisarydelius.blogg.se/
Postat av: Wiklundhs

Du ser lugn ut men har inte Gustav lite stelt leende på bilden ??!

2009-10-17 @ 21:30:23
Postat av: Rickard

fan va coolt! har alltid velat göra det!



jag läser din blogg dagligen och måste säga att dina tokiga inlägg får mig alltid att må bra :) keep it up

2009-10-17 @ 22:37:01
Postat av: Sandra

Aaaaaah men guuuuud att ni vågar :D

Blir verkligen glad inombords när jag läser bloggen, en stark och ung tjej med huvudet på skaft. jag kan inte göra annat än att hålla med Rickard! :)

2009-10-17 @ 23:13:15
Postat av: Erik

Jag håller inte med er, det är väl inte så coolt att hoppa fallskärm? Jag gillar inte folk som alltid säger att hoppa fallskärm, bungyjump, etc är så otroligt. Jag har klättrat i Asien, berg som ni inte tror finns. Det kan jag säga är otroligt. Ni som tror ni lever livet bara för att ni gör "crazy" grejer... bara ursäkter för att ni ska ha något att prata om! Rickard, jag tycker du är ute och går på stigar som inte är säkra, för din egen skull.

2009-10-17 @ 23:22:43
Postat av: Andrea

faktiskt, hela grejen känns och ser jäkligt krystad ut..

2009-10-17 @ 23:29:09
Postat av: Sandra

Varför är du så negativ Andrea? Sådana som du borde inte få tillgång till internet! Vi som läser bloggar tycker det är kul och vi vill inte ha sådana som dig här!!!

2009-10-17 @ 23:58:35
Postat av: Rickard

Verkligen! Jag håller med Sandra i den här frågan. Om du nu ska vara så himla negativ och bitter så kan du ju lika gärna strunta i att kommentera. Jag menar varför läser du ens bloggen om du nu uppenbarligen inte vill det?! Det är så jäkla trist att läsa kommentarer från folk som du/ni. Lämna bloggen till de som faktiskt är intresserade och vill läsa det som står. Andrea, så här var du ju aldrig när vi hade ihop det...?

2009-10-18 @ 00:17:28
Postat av: Jenny

vilka randoms har kommenterat här egentligen?



visst är man lite galen om man slänger sig ut ur ett flygplan några tusen meter upp i luften och förlitar sig på en ryggsäck ^^ du är modig lisa det är du, jag skulle aldrig ha vågat! lite ball är du trots allt ;D



ps. anette har ljusparty (typ burkparty fast ljus ^^) den 26.e okt. :D kom! det är mysig och kul + fika

2009-10-18 @ 19:39:50
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/
Postat av: kristin

Åhhh så avundsjuk jag blir. Så sjukt roligt!!! När jag bodde i Dalarna gick jag en förberedande kurs i att hoppa fallskärm, tyvärr så flyttade vi innan sommaren kom och de i klubben skulle testa, men min kompis fick ialla fall hoppa- JAg får väl nöja mig med minnet av att jag hoppade med en tung ryggsäck från toppen av en ribbstol ner i en allt för tunn madrass (tappade luften!) för att få prova känslan av fritt fall, ja det var tider de!

Ps! Jätte grattis till lägenheten och massor med lycka till!!! Kram Kristin B

2009-10-19 @ 17:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0