Filmar du nu igen?

Idag var jag och Linn återigen ute på golfbanan. Vädret var friskt och kyligt. Vi var påpälsade, men inte riktigt tillräckligt. Dock gick rundan bra så vi gick 18 hål. Äntligen fick vi möjlighet att spela de sista 9 hålen också. Ibland gjorde medvinden att man slog långt och rakt, men när man vände till nästa hål höll motvinden på att blåsa bort en. Eller i alla fall förfrysa en. De första 9 hålen tog vi i lugn takt, de sista 9 gick vi något snabbare och häll därmed värmen något bättre. Sen kanske den varma chokladen vi drack efter de första 9 hjälpte att hålla kroppen varm. Hur som helst var det en riktigt bra runda för oss båda. Även om vi såklart hade våra bajshål. Linns "bajshål nr1" är hål 7. Hon går alltid i diket trots en stor farway. Mitt bajshål brukar vara hål 5, ett par 3 hål som det verkligen aldrig vill sig för mig. Men idag, vad tror ni händer? Jag får in en fullträff med rescue-klubban och vinden bär bollen lagom långt och rakt. Detta är vad jag ser när jag kommer fram:



Så nära var jag en HOLE IN ONE! Så mitt bajshål blev ett riktigt lyckat hål! :D


För mer bilder eller eventuellt filmer om våran lilla dag på golfbanan skulle jag rekommendera er att kolla in Linns blogg. Chansar på att något fint kan dyka upp där.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Så mitt bajshål blev ett riktigt lyckat hål! :D"

Kan tänka mig att Gustav blev glad :)

2009-10-08 @ 23:36:30
Postat av: Anonym

Jag brukar inte använda bajshål, det är så osofistikerat. Jag kallar det, skitan, grovköket eller " the place where the sun never shines ".

2009-10-08 @ 23:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0