Ingen grissjuka för mig inte!

Åh, jag får alltid en sån huvudvärk av Grey's Anatomy.. Vad tusan ska det vara så himla sorgligt för? Allting är ju bra ledsamt just nu, inga kvicka skämt som lättar upp stämningen mellan hulkningarna. Det kanske kommer om några avsnitt igen..

Idag var jag och Jenny på stan, gick till Kilroy för att kolla mer dealjerat inför Afrika. Det kommer att svida till på kontot, men som tur är sker inte all betalning samtidigt! Just nu har vi räknat ihop alla utgifter för hela månaden vi är borta, förutom visum och vacciner. Tror jag ska kolla lite på UDs hemsida just nu för att se vad det kan gå på. Sen tycker jag faktiskt att vi kan kosta på oss det här Jenny! :D Det kommer bli en otrolig upplevelse!

Kollade precis lite noggrannare på mitt schema och insåg att jag börjar 15.30 imorgon, inte 14.00 som jag trodde. Vilket gör att jag kan ge mig själv tillåtelse att sitta uppe sent vid datorn! :D Eller ja, sent och sent, jag lär väl somna om en timmer var jag än befinner mig. Så förhoppningsvis har jag krupit upp i sängen då!

Förövrigt har jag vaccinerat mig mot svininfluensan nu! Hoppas att jag slipper biverkningarna..

Kommentarer
Postat av: Jenny

boman, bokade du några biljetter till improteatern? :) hoppas det för alla förbokningsbiljetter som de har ute nu är då slut. ring mig om detta :)

2009-10-30 @ 13:47:54
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0