Nu är det höst hos familjen Boman

Mamma och pappa har varit ute och fixat tomten inför vintern, själv har jag suttit inomhus i värmen! Eller ja, supervarmt kan jag inte påstå att det är här inne. Man kyls av rätt fort av att sitta still vid datorn. Annars har vi varit en sväng hos mormor och morfar och fikat. Inte bra att låta lunchen bestå av kakor och kaffe..

Vad har jag annars gjort i helgen då? Jo, ingenting. Alla mina vänner är överallt förutom hemma. Så jag har sett på idol med mamma och pappa, och jag har sett på fotboll med mamma och pappa. Matchen sög ju totalt. Inte värd att nämnas mer. I lördags var jag även på stan och kollade in Umeå Fashion Weekend. Det var mkt folk överallt, levande skyltdockor, modeller som gick omkring på stan och en gubbe i frack och hög hatt som hälsade en välkommen in i MVG-gallerian. Det är inte varje dag det händer!

Dessutom, vet ni vad jag fick för ryck idag? Tack vare instpiration från Jenny, Linn J och Jenni har jag sökt om att läsa Engelska 15p på distans nästa termin. Vi får väl se om jag ändrar mig innan jul, vem vet.



Sen har jag och pappa gjort en grej idag, haha. I slutet av månaden kan jag berätta vad, så att våran plan inte skiter sig!

Kommentarer
Postat av: Linn

Var sökte du? :)

2009-10-12 @ 18:41:54
Postat av: Jenny

sökte du via luleå eller vart då? =)

2009-10-12 @ 20:12:19
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0