P-möte

Ikväll har jag varit på personalmöte på Athena, kan inte påstå att jag kände mig riktigt hemma i företaget (kan bero på att jag knapp träffat några andra som jobbar där). Mötet var väl lagom givande.

Jag har insett att jag måste ha ett mål, som är större en bara lönechecken, för att ta mig upp på mornarna. Som det känns nu skulle jag vilja sjukanmäla mig varje dag och bara ligga kvar i sängen. Det är inte så att jag inte trivs på jobbet, för det gör jag. Men jag tror jag måste ha en anledning att träna huvudet mer. Tror det var ett bra val av mig att söka universitet nästa termin. Vette tusan vad som skulle kunna hända med mig om jag ska sitta själv i en lägenhet och rulla tummarna. Jag behöver utbildning/fortbildning, ja nånting. 72 dagar kvar till jul..

Åh, jag har en obehagskänsla som jag inte blir av med. Har lyckats lokalisera den troliga anledningen till känslan och insett att den inte behövs, men jag blir ändå inte av med den.. Sådant ogillar jag. Purskans hormoner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0