Pain

Imorgon kommer jag ha feta träningsvärken. Hade problem att lyfta armarna redan när jag skulle köra hem från Medley. Har kört ett stenhårt (okej, nu tar jag i lite.. men i min nuvarande värld var det stenhårt) Bodypump pass ikväll. Efter det blev det såklart Idol där jag faktiskt röstade för första gången i mitt liv. Ja Lisa, jag röstade på Tove. Tyckte definitivt hon var bäst ikväll. Sen fortsatte min tvkväll med Criminal Minds. Och nu - sängen!

Förlåt Linn, eller rättare sagt förlåt Nicklas. Jag tänkte ta mig mig nyckeln idag när jag for och tränade eftersom jag hade bil och tänkte då svänga förbi och lämna den. Men tyvärr var den tanken inte i närheten av mitt huvud förrän nu. Några timmar för sent.. Hoppas det inte är kris för er..

Imorgon blir det iaf Iksu spa på jobbet. Det blir nog en helt okej dag trots 12h jobb :)

Kommentarer
Postat av: Linn

1. Pappa skulle fixa någonting med mitt handikapp först! sedan sänker vi oss :D

2. Det är lugnt! :) Vi ses väl till helgen så då kan vi fixa det där med nyckeln!

2009-10-02 @ 09:40:51
Postat av: lisa

hihi, tack lisa, rätta takter!

2009-10-02 @ 21:41:41
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0