Puss på världen idag

Idag har varit en bra dag! :) Har varit på bra humör hela dagen. Vaknade av mig själv 2 min innan klockan ringde, klev upp direkt vilket gjorde att jag kände mig pigg och jag hade gott om tid på morgonen. På jobbet for vi till Iksu Spa, så det var en riktigt härlig förmiddag. Sen blev det gofika, och vips var mitt pass slut. Syster kom och hämtade mig, vi for hem och åt lite. Fick veta att Step Dance som jag hade tänkt att fara på var inställt ikväll, men inte försvann mitt goda humör då, lite besviken blev jag men såg att det fanns plats kvar på cykelpasset. Så jag bokade in mig på det och tänkte att det kommer nog gå bra trots att jag aldrig gjort det förut. Syster följde med till Medly och bestämde sig för att köpa kort där. Så medan jag cyklade gymmade hon. Det var faktiskt riktigt kul att cykla, hon som ledde passet var duktig. Vilket har gjort att jag får lite beslutsångest, ska jag cykla eller stepa på tisdagar framöver? Anyway, efter passet gick jag upp till syster och körde lite armar, axlar och mage. Sedan for vi hem. Väl hemma hade pappa gjort en sen middag - tacos - framför tvn. M-m-m! Både jag och Kajsa var riktigt hungriga när vi kom hem. Sen har jag sett på Desperate Housewifes, världens bästa serie (Jag måste bara få fortsätta lite på förra veckans hyllning)!! Kan det bli mer intriger?

Sist av allt har jag hunnit läsa på lite mer om Afrikaresor. Åh Jenny, bli taggad igen, för jag är jättetaggad nu! Speciellt idag eftersom jag har haft en hel dag med humöret på topp!

Nu ska jag kolla om jag kan tjäna in lite på mina julklappar genom att använda några olika rabatter vi har här hemma (A)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har blivit mer taggad nu faktiskt! :) känns kul!

2009-10-28 @ 20:10:09
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0