Soffsittardag

Tack vare massa kommentarer på förre inlägget har jag insett att jag tydligen har några läsare som jag inte vet vilka de är, eller ska jag veta vilka ni är? Få i så fall ber jag om ursäkt för att jag inte gör det ^^ haha. Hursomhelst, kul! Trodde att 100% av mina få läsare var släkt eller vänner, men tydligen är det kanske bara 98% som är det.

På tal om folk jag inte vet vilka det är. Idag ringde min mobil, ett nummer jag verkligen inte kände igen, så jag trodde att det var någon försäljare som ville pracka på mig fler nummer av Vetenskapens Värld. Jag svarar iaf:
- hej det är Lisa
- HEJ LISA! hör jag i luren. DET ÄR SOI!
- eh jaha, hej
- Men Lisa, hör du inte vem det är?
- nä..e.. vem sa du att det var?
- Det är Soi, kommer du inte ihåg mig?
- hmm... (samtidigt som jag fort som attan försöker bläddra igenom alla människor jag mött som kan ha hetat Soi)..
- Men visst är det Lisa Boman i Trollhättan?
- Nä, jag bor i Umeå (lättad inser jag att denna Soi måste ha ringt fel!)

Vad har jag mer gjort idag då? Suttit framför tvn och glott kanske ni tror då ni läser överskriften. Nej då, jag och Gustav har varit iväg på några möbelaffärer och provsuttit soffor och kollat på andra inredningsdetaljer. Som tur är har vi väldigt lika smak. Det är en så stor djungel i inredningsvärlden redan att det hade kännts omöjligt om vi skulle behöva kombinera två helt olika stilar på 62,5kvm. Det kommer nog bli riktigt bra i slutändan i alla fall. Det svåra är starten. Det är lättare att matcha kuddar med väggar och soffa än vad det är att bestämma färg på väggen.

"Det blir nog bra det där ska du se"

Nä nu ska jag ta och ringa Malin och se om hon har någon minut över att prata med en gammal vän!


Kommentarer
Postat av: linn

hellooo! jag vet inte om jag hinner, har verkligen så sjukt mycket på schemat nu. onsdag är min enda lediga kväll så jag måste nog ta tillfället i akt o verkligen packa, packa, packa.. hoppas att det är okej! :)

2009-10-19 @ 22:10:31
URL: http://linnjohansson.webblogg.se/
Postat av: Andrea

Rickard, när du och jag " hade ihop " det ville jag bara därifrån! Och förresten, kallar du en natt " ihop det " så har du problem... Sen att du ringde och stalkade mig på facebook hur länge som helst efter gör att jag tycker du borde tagga ner lite. Varför är du så mesig för? Va en man! Väx upp!

2009-10-19 @ 22:28:01
Postat av: Erik

Haha, ja Andrea har berättat allt om er lilla "natt ihop". Hörde att du inte riktigt presterade på topp och sen somnade.. Inte snyggt Rickard. Varför hoppar ni på Andrea för egentligen? Det var ju jag som skrev att jag inte gillade allt prat om fallskärmshoppning osv. Vågar du/ni inte konfrontera mig eller? Moget...

2009-10-19 @ 23:16:35
Postat av: Sandra

Fy fan Andrea va lågt du sjunker! Jag vet inget om din och Rickards natt ihop men varför ska du hänga ut det på bloggen för?? Jag älskar iaf Rickard och jag tolererar inte att du snackar skit om honom, jag vet att han inte höll på och ringa och stalka dig på facebook. Det är ju du som hittar på!??

2009-10-19 @ 23:22:40
Postat av: Andrea

HAHA som om! Vem är det som säger att det bara var en natt ihop? Du borde hålla lite bättre koll på kille, verkade inte direkt som att han nån flickvän när jag träffa han i helgen... Så Sandra, håll bara käften när du inte vet vad du snackar om. Tack för senast Rickard ;)

2009-10-21 @ 18:45:22
Postat av: Klara Granström

Haha, ni är roliga XD



Hej älskade Lisa. Saknar du din gamla polare något? När kommer du och gör London med mig? Jag går ju bara här och väntar.

2009-10-21 @ 19:25:17
URL: http://lillklara.blogg.se/
Postat av: Rickard

Andrea snälla sluta med dina påhopp! Du vet ju hur känslig jag är för sådant skitsnack! Fan va dåligt, pinsamt!

2009-10-22 @ 00:30:50
Postat av: Rickard

Andrea snäll sluta med dina påhopp! Du vet hur känslig jag är för sånt skitsnack! Fy fan va dåligt, pinsam är du!

2009-10-22 @ 00:32:18
Postat av: Rickard

2009-10-22 @ 00:36:36
Postat av: Rickard

Andrea snäll sluta med dina påhopp! Du vet hur känslig jag är för sånt skitsnack! Fy fan va dåligt, pinsam är du!

2009-10-22 @ 00:37:03
Postat av: Sandra

2009-10-22 @ 00:44:20
Postat av: Andrea

Vem fan är Klara? Klara, lägg dig inte i det här din sopa.

Rickard, du vet hur jag känner för dig och du vet att jag inte vill såra dig. Men när jag ser att du hänger med den där pissfittan Sandra blir jag så jävla lack! Vafan har hon gjort som är bra egentligen? En, minst sagt, mullig tjej som ser ut som skräp och luktar surt - vafan har ni gemensamt liksom? Även om vi hade det trassligt när vi var vi så var det vi hade jävligt speciellt, det kan du inte säga nåt om! Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte saknar att ha dig i mig. Jag vill ha dig i och runt min mun igen baby <3

2009-10-22 @ 00:45:01
Postat av: Sandra

Va fan menar du med " du vet ju hur känslig jag är " ?? Du är ju för fan dum i huvudet. Kul att behöva få reda på saker på en blogg, idiot.

2009-10-22 @ 00:45:03
Postat av: Sandra

Andrea du har fan inte här att göra! Du har fan inte i vårt liv att göra! Vem är du som kan säga de där sakerna? Rickard har ljugit för mig, det förstår jag nu, men det gör det inte okey för dig att skriva det där sista du skrev i inlägget!!!!! För det första är det jag som vill ha det, och för det andra så tycker jag att du är en idiot som inte har någon respekt. Att du skriver dessa saker på bloggen som alla kan läsa gör mig illamående. Och nu kommer jag inte kunna sova inatt tack vare DIG!!!



2009-10-22 @ 00:51:51
Postat av: Lisas syster

Snälla nån! tagga ner hela bunten!

har ni inte nått bättre för er än att försöka reda ut era sjuka sexliv på min systers blogg? Det är skrattretande att läsa det ni skriver och speciellt andrea, ja menar kan du inte låta mer desperat?!

det finns telefoner, facebook, msn mm som ni kan använda för att reda ut erat privatliv, men min systers blogg är inte de stället!



hoppas ni kan acceptera det hon, jag och hennes vänner säger och bara lägga av! herregud ni känner inte ens min syster! Ta tag i era liv och börja gör nått vettigt!!

2009-10-22 @ 16:26:14
URL: http://boysngirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0