vad tusan måste man ha en överskrift till vartenda inlägg för?

Min dag startade otroligt oeffektivt. Inte som jag hade planerat igår direkt. Igår tänkte jag att jag skulle ha kunnat städa mitt rum innan lunch om jag bara tog mig upp ur sängen. Förvisso tog jag min upp ur sängen i tid, men det var nog det ända jag orkade. För sen efter ett tag gick jag och la mig igen. Vid 13-tiden gnällde Boman så mkt att jag gick ut på en promenad med hundarna. Annars gjorde jag verkligen inte många knop fram till kl16. Då började kroppen vakna, eller så blev den less på att vara seg. Hursomhelst så lyckades jag iaf städa toan, renbädda, städa mitt rum, hänga tvätt, tvätta, laga mat, diska undan, ge hundarna mat innan kl.18, för då for jag iväg och tränade! Känner mig nöjd ändå. Han t.o.m. med en ansiktsmask under städningen. Mer spaande än så hade jag inte gjort mig förtjänt av!

Förövrigt har pappa drabbats av yrselviruset. Jag skulle gissa på att det är det för han är så yr att han ibland vinglar till när han går. Men han har ingen feber (eller alkohol ^^) i kroppen. Malin, kommer du ihåg när vi hade det? Världen snurrade trots att man låg ner och blundade.

Nä, nu är det gonatt!

Kommentarer
Postat av: malin

hehe om jag minns, "you spinn me round round baby right round like record baby, right round now"

2009-10-23 @ 00:16:41
Postat av: Jenny

Glöm inte ljuspartyt kl. 19 ikväll! :)

2009-10-26 @ 09:41:30
Postat av: Anette

Kan man göra annat än att skratta åt kommentarerna i nått av dina tidigare inlägg? Hyfsat moget att kommunicera via någon annans blogg-kommentarfält :)



"jenny,, det är inte intriger. det är krig" - Jag dog lite inombords när jag läste det :p



Visst kommer du ikväll? :)

2009-10-26 @ 12:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0