10 minuters orkan

Idag cyklade jag till jobbet kl 8 på morgonen. Det var ändå helt okej, solen sken och det blåste nästan ingenting. Sen när klockan närmade sig 15 (jag slutar 15.30) väller det in mörka moln, vinden blåser bort takpannor och haglet studsar på gräsmattan. Och jag hade cykel.. Som tur var fick jag skjuts in mot stan så jag kunde ta bussen hem! Det lustiga är att när jag väl sitter på bussen börjar himlen spricka upp och solen titta fram. Kunde inte det där 30 minuters ovädret kommit en timma tidigare eller en timma senare så hade jag inte behövt lämna cykeln i Anumark..

Sen har jag och syster varit och tränat idag. Hon körde både bodypump och bodybalance, men jag hade pianolektion så jag han bara med bodybalance. Helt sjukt vad hon var trött efteråt! Haha! "Det är aldrig för sent" syster ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0