Bullar är goda, men ack så farliga

Ikväll har jag varit duktig och farit och tränat. Step den här gången. Hade en kvinna brevid mig som hade en av de lustigare stilarna. Beiga, blommiga cykelbyxor. Stooort rött urtvättat linne, leopard-bh som syntes genom armhålorna, vita tubsockor, gamla gympaskor och sist men inte minst hade hon tagit sin nyckel till skåpet och satt gummibandet - inte runt vristen som man gör när man badar, utan mitt på vaden. Sen sprayade hon deodorant över hela sig efter duschen...

Anyway.. mamma har bakat bullar, så det doftar gott i hela huset. dock när jag tog en blev jag för ivrig och åt för fort så jag har fortfarande lite magknip.. inte bra det där.

Imorgon ska jag träffa jenni på stan :D sen blir det jobb till 20!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0