Dansmaran

Nu är jag hemkommen efter en helgs dansande. Dessutom har jag duschat av mig lukten av andra människor. Har haft en mkt rolig helg med Malin, Klara och Emil :) Kom ner till fälle i fredags vid 17-tiden. Åt middag, fixade oss och for in till Parken. Där var det redan fullt med folk och fullt ös! Malin som aldrig dansat förut och jag och Klara som dansat två gånger tidigare kände oss väl kanske lite borta. Men efter några timmar kom man in i det helt, och efter den här helgen känner jag att jag klarar buggen riktigt bra faktiskt! Dock har jag fortfarande inte 100% koll på allt, men från att bara har snurrat runt kan jag nu massa olika turer :P. Sen har den här helgen såklart resulterat i världens träningsvärk! Plus x antal skavsår.. Men det var det värt! Fy tusan va kul det var! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0