Golf

Dagen började med att jag och Emil gick och rasade Vanilla, för att hon inte skulle få en så lång dag hemma själv. Hon var överlycklig och blev en liten bitch när jag skulle bära in henne igen, haha. Den kaninen har verkligen personligehet! Sen gick jag och Emil vidare på stan och åt lunch på Barista :)

Efter det for jag och hämtade Linn på OF och sen begav vi oss ut till Sörfors GK. Jag invigde min nya klubba, och både jag och Linn spelade riktigt bra den här gången! Kan kanske vara för att vi hade med oss frukt, vatten och choklad att fylla på med lite nu och då. "choklad är bra" :P




Kommentarer
Postat av: vanilj

vi var grymma :) tänk inte på hindren, lisa..

2009-10-01 @ 09:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0