Jag har ett skavsår på min örsnibb

Tack eko och din ettriga lilla tunga för att ni tillsammans skapat detta lilla sår i min örsnibbskant. Kanske får jag skylla mig själv för att jag tillät det hela att fortgå. Men hur vet man när det går från ett kärleksfullt gnabb till en våldtäckt i örat?

Idag har jag och Linn begett oss ut till golfbanan. Det gick otroligt dåligt att spela, men det var skönt att vara ute och röra på sig. Vi måste ut snart igen för att förtränga denna dåliga runda.

Dessutom har jag noterat att min vänstra stortånagel har en lite annan nyans än de övriga naglarna. Skulle gissa att det är en rest från dansmaran där jag blev stämplad i skor som skavde.

Vad mer för onödig information kan jag delge? Hmm.. jag har nog bara nödvändig information kvar. Så den sparar vi till senare för nu ska jag se klart Roast på Berns!

Kommentarer
Postat av: Jenny

ÖNSKELISTAN!? ge mig

2009-09-22 @ 09:02:14
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/
Postat av: linn

vadå.. tycker det gick skitbra! :P och mycket skönt att veta vilken färg din nagel har.

2009-09-22 @ 09:59:24
Postat av: Gustav

Jasså så du har en annan än mig jag kan-in-te förstå detta :p

2009-09-22 @ 14:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0