Nej, jag orkar inte leka med dig

När jag kör hem från flygplatsen efter att ha lämnat Gustav där hamnar jag efter en person som måste ha otroligt lite att göra på söndagar. I stora rondellen vid Coop ligger en bil och kör knappt 5 km/h. Min första tanke är att han har fått bensinstopp och bara rullar så långt han kan. Jag kör om och när jag har kommit mitt emellan rondellerna där vid Coop gasar han upp och kör så han precis hinner svänga in framför mig och börjar bromsa. Fy tusan vad less jag blev, så jag tutade på han, blinkade och bytte fil. Kom före i rondellen och körde mot ersmark. Men tror ni inte att den där finniga tonårskillen som förmodligen nyss tagit körkortet, med 4 tjejer i bilen han ville imponera på, följer efter mig och kör om igen. Jag blev så jäkla less att jag svängde ner och körde vid ersboda industriområde. Bara för att sabba hans lilla lek. Sen slapp jag honom iaf. Att man inte kan komma på något annat att göra?

Anyway, jag hade riktigt kul igår iaf. Tack för alla paket och tack alla som kom. Hoppas ni också hade roligt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0