vardag?

Idag har jag vari på Iksu spa på jobbet, inte fy skam om jag får säga det själv. Sen har jag fått min första parkeringsbot. Snyggt jobbat... Dessutom har jag gjort äppelmos på 4kg äpplen. Ungefär så har min dag sett ut..

För övrigt, sjukaste saken hände idag! Jag går på stan i mina ballerinaskor jag köpte i thailand, dvs inga skor med superkvalité eller tjockaste sulan. Efter ett tag hör jag att det skrapar när jag sätter ner ena foten. Tänker att det är säkert ett gruskorn/en liten sten som har fastnat i sulan. Försöker som skrapa bort den medan jag går men den lossnar inte. Så jag böjer mig ner och kollar under skon. Där sitter en metallbit ca 1.5x1 cm stor. Jag tar tag i metallbiten för att ta loss den men då jag drar blir den bara större och större! Det visar sig att jag har gått med en platt metallbit i storlek ca 1,5 x 10 cm (!) i min lilla ballerinasko utan att ha kännt det! Dessutom måste det ha sett helt sjukt ut för alla åskådarna på apberget när jag drog fram den där under min sko, haha!

Nä, nu ska jag betala min dagsfärska räkning och sen krypa till kojs!




Kommentarer
Postat av: jenny

hur lyckdes du få en bot? ^^ hur mycket?

2009-09-16 @ 08:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0