aprilapril

Ny månad, tiden rusar iväg!
Läste ni VK imorse? Dagens skämt måste ju vara det på familjesidan. En pappa, fyra olika mammor, fyra söner (som var förvånansvärt lika varandra) som föddes inom en månads intervall. Nä, hade det varit på riktigt hade jag nog blivit arg. Men idag är det första april!

I söndags läste jag i mitt horoskop att jag kommer ha bra koll på min ekonomi den här veckan. Och att jag inte ska kolla till sakers pris utan vad de egentligen är värda. Det stod att jag fick unna mig saker. Så det gjorde jag igår. Jag köpte en ansiktskräm på Makeup store. Sen ringde syster och frågade om jag ville köpa shampoo och balsam från frisörbussen. Sure tänkte jag, nu shoppar jag på. På kvällen kom hon hem med det jag köpt och tro mig, jag kommer inte behöva köpa nytt på väääldigt länge.
Flaskorna är på 1500ml. På bilden ser ni dem brevid en vanlig sprite-flaska på 50cl.
'

Ikväll ska jag till Jenny och fira att hon fyller 21 imorgon! Linn ska även dit. Vi tre kommer nog få en riktigt bra kväll! :)

Kommentarer
Postat av: linn

läste just om pappan.. haha. barnet hade ju för tusan på sig samma tröja på alla bilder också.

2010-04-01 @ 17:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0