Fotboll!

Igår var det match, och trot eller ej men jag spelade från start! (div 5). Men sjukt vad ont jag har i kroppen idag. Att träna fotboll är verkligen inte samma sak som att spela match. Jag har blåsor på fötterna, träningsvärk i hela kroppen och ömmande mage och huvud (bollen är av någon konstig anledning mkt hårdare på match). Men det är så det ska va! Jag spelade hela första halvlek och halva andra. Så jag är riktigt nöjd! Trodde knappt jag skulle ta mig igenom första halvlek. Dock kan jag inte påstå att jag var på tå i andra halvlek, benen var riktigt tunga då! Hursomhelst så vann vi iaf med 4-2.

Idag ska jag försöka ta mig ut på en ordentlig promenad för att mjuka upp hela stela jag. Sen ska jag försöka foga lite i köket och baka bröd. När detta är gjort hoppas jag att molnen som finns på himlen nu har försvunnit så jag kan sätta mig på balkongen och läsa :)

Juste förresten!
Igår på matchen fick jag årets två första myggbett! Hur kan de leva nu? Dock var det av några konstiga mutantmyggor. De var groteskt stora, säkert 5 gånger så stora som de vi har uppe i Norrland! Helt sjukt.. Tänk er en liten skrank som bits.

Kommentarer
Postat av: Suporter

Då kanske man får komma o titta nästa gång ?

2010-04-26 @ 19:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0