Helgen

En riktig slapparhelg har det varit, och det har behövts. Jag tror tyvärr att jag har dragit på mig en förkylning, för halsen ömmar och snorpruduktionen har ökat. Jag har inte tid med det!
'
I lördags var jag och Gustav på Ikea och köpte en till bokhylla, på Media Markt och köpte en dammsugare, och på en musikaffär och köpte gitarrhållare. Så nu börjar vår musikhörna likna något! Ska piffa det sista och sedan ta en bild så ni får se :)
'
Idag skiner solen så jag ska göra mig en kopp te och sätta mig på balkongen och läsa Sookie Stackhouse novels (dvs true blood böckerna).

Kommentarer
Postat av: linn

lyckost som har balkong.. måste komma och sola på den snarast!

2010-04-19 @ 11:28:55
URL: http://rydelius.blogg.se/
Postat av: Jenny

Oi oi :)

Jag vet inte när jag kan komma. Jag måste vänta tills på måndag då jag har haft intro i psykiatrikursen och planerat in redovisningar m.m. :) Sen ska jag boka första och billigaste flyget ner :D :D sen ska du få guida mig i sollentuna! Kramar

du får gärna ringa någon dag. jag ska ringa till dig någon kväll senare och när jag vet mera!

2010-04-19 @ 19:11:54
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0