LONDON!

KLARA, HERE WE COME!
I söndags pratade jag med Malin som sa att vi skulle bila ner till Stockholm vid 7-8 tiden på måndagsmorgonen. Då befann jag mig i Övik, skulle hem till Umeå och pack och hinna ta mig till Nordmaling. Som tur var skulle malins föräldrar in till stan så jag fick åka med dem söndagkväll. Sov en natt i nordmaling.. eller ja.. innan malin hade packat klart var det inte så många timmar kvar att sova ^^
Vi kom ner till Sollentuna igår vid 5-tiden i alla fall. Jag packade om en del och lagade middag. Vi alla var rätt trött så det blev en tidigt kväll.
Idag har jag och Malin hunnit en sväng i Sollentuna Centrum, och packat det sista! Om drygt en timme ska vi börja åka till Skavsta och vid 20-tiden (lokal tid) ikväll är vi i LONDON! Ska bli så himla kul att träffa Klara! :D

Kommentarer
Postat av: Klara Granström

HAHA! Jag längtar så himla mycket! :D Gud så nice att bila... jag kan knappt komma ihåg senaste gången jag satt i en bil ens... Snart ses vi!

2010-04-06 @ 19:07:00
URL: http://lillklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0