Mer fix!

Idag har jag varit på min första fotbollsträning. Fast det var som ingen träning, utan det blev bara att vi la konstgräs. Lite surt att inte få röra i någon boll, men det var iaf himla skönt att ta sig ut och göra något! På torsdag blir det riktig träning! Hoppas jag överlever ^^

Jag och Gustav har fixat lite mer i lägenheten nu, fått upp några hyllor i vardagsrummet. Dessutom har jag glömt att visa hall-lampan som vi fick upp förra måndagen :)
'
'
Till helgen blir det IKEA igen, ska skaffa en till "expedit" bokhylla till musikhörnan :)

Kommentarer
Postat av: linn

vad fint ni har det :)

2010-04-13 @ 21:56:14
URL: http://rydelius.blogg.se/
Postat av: Jenny

very nice! :)längtar tills jag kommer ner!

2010-04-14 @ 06:25:18
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/
Postat av: Mats Boman

Snyggt, hoppas att du inte får allt för mycket träningsvärka av att lägga ut konstgräs :) Pappa

2010-04-14 @ 11:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0