Valborg

Sista maj är det idag, och jag har varit effektiv. Har varit förbi hos arbetsförmedlingen och um, var hemma före 12. Då var dessutom Gustav hemma eftersom det är röd dag. Sen tvättade jag medan Gustav försökte deklarera. Dessutom har jag suttit ute på balkongen och läst. Dock var vädret mulet, men det var varmt!
'
Efter att ha lagat och ätit middag gick jag och Gustav ner till Edsbergs slott för att kolla på majbrasan. Det var skönt att komma ut trots mördarsniglar och jättepaddor, men brasan var inte mycket att hurra för. Ett spelmanslag (ej särskilt bra tyvärr) spelade tre låtar, sedan tände de brasan och all deras publik försvann till den. Efter en kvart var det över. Då gick vi hem igen.
'
Nu har Gustav diskat klart (puss) så det blir godis och mys i soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0