Effektivitet

Som svar på frågor. Vi ska börja med Sune (surdegen) på tisdag, hade tänkt att börja i tisdags men dels så glömde jag och dels så ska jag ju bort i helgen så jag kan inte baka..
Ang hyllan har jag kollat ut en på ikea, en enkel bokhylla "lack". Ska även köpa samma som en plan hylla och fästa spotlights i. Bokhyllan ska stå på väggen där vi har tvn, och hyllan ska sättas upp på fondväggen. Sen ska vi fixa i musikhörnan nån gång framöver också :D
'
Idag har jag varit produktiv. Startade dagen med att baka rågbröd, sen åkte jag till Upplands Väsby och lånade en bok. Åkte vidare in till stan och shoppade födelsedagspresent, for vidare till Handels där jag gav Kusin sin hemnyckel, och jag skaffade lånekort på stadsbiblioteket. Sen begav jag mig ut till Skärholmen för att köpa kurslitteratur jag hittat på Blocket. Slutligen började jag min resa hem igen. Väl hemma lagade jag middag, sen cyklade jag till spelarmöte + träning. Styrelsen hade planerat radikala förändringar för laget, förändringar som började idag. Jag tror det kommer bli bra, dock kanske inte schystaste sättet att agera men... aja..
'
Nu ska jag försöka få mig lite sömn innan äventyret börjar imorgon!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Yes. niceones! jag började med en surdeg idag också. färdig på söndag :) får väl se hur det går. ^^

2010-08-26 @ 22:54:15
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0