Gotland!

I förrgår vid 8.30 på morgonen började vi i laget resan till När IP. Bil i drygt en timme, färja i 3 timmar, bil i ytterligare en timme mitt ute i ingenstans. Tillslut hittade vi rätt iaf. Matchen var väl, ja det sammanlagda betyget blir medel. Vi spelade riktigt bra, rullade boll mer än vi gjort på länge, men ändå gick vi ner oss i 10 min och förlorade med 3-1.
Efter matchen fick jag äran att köra tillbaka. Självklart ska den enda spelaren som kör bil skada sig. Vi åkte till stugorna där vi skulle sova, snabbduchade, och for vidare till en restaurang. Maten var god men det var mer nattklubbskänsla än restaurang.
Med några timmars sömn i kroppen begav vi oss hemåt strax före 7 på söndagsmorgonen. Kl.8 gick färjan och vi var tillbaka i Sollentuna framåt 13. Väl hemma igen hade Gustav varit duktig och monterat allt från IKEA. Vi hjälptes åt med lite städning och sista piff, sen for vi till Boom och kollade runt. Hittade lite att shoppa. Ska ta kort på allting så ni får se! Måste bara plocka bort dammsugare m.m.
'
Nu på morgonen har jag:
1. knappt tagit mig ur sängen (varför kliva upp då man inte har nått å göra?)
2. skrivit ner mitt schema
3. kollat runt på nätets informationsdjungel om aktiviteter/seminarier m.m på informationsdagarna (jag känner mig inge klokare)
4. ringt förskolan om jobb
5. försökt få kolla hur platålyan ser ut
6. ätit gröt
Saker jag borde göra:
- packa ur väskan
- städa
- bädda sängen
sen vet jag faktiskt inget mer, kanske ska sticka vidare, läsa lite kurslitteratur, laga lunch.. ja vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0