menåh..

Idag har varit en superlång dag..
1. det har regnat hela dagen
2. jag har inte haft något att göra
3. det jag har gjort har varit stillasittande så jag har massa energi över
'
Kl.16 hade jag tvättid. Sen var jag taggad på att köpa en bokhylla på Ikea, men innan Gustav hade fixat med takräcket hade de hunnit stänga. Så det får bli till helgen istället! Dock ska jag till Gotland. Ni förstår, stockholmsområdet är så smart att de känner att Gotland är en del av dem. Så vare sig det gäller fotboll, skolsammarbeten eller presentation av väder så är det alltid Stockholm.. och Gotland, som en liten blindtarm. Ett extra bihang. Hursomhelst, jag ska iaf till Gotland på lördag och spela fotboll, det blir säkert kul :)
'
Imorgon ska jag åka runt och fixa lite kurs.lit, sen på fredag är det upprop!

Kommentarer
Postat av: Jenny

spännande!

2010-08-25 @ 22:48:06
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/
Postat av: Jenny

Har du börjat med surdegen? Du måste hålla mig update om hur det går. kanske måste prova själv.. :) vad är det för hyllor du ska köpa? :) KRAM

2010-08-26 @ 09:12:48
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0