Snabbuppdatering

Förra veckan var syster på besök. Mycket nice! Veckan var fullspäckad av diverse aktiviteter, mest av allt shopping, men även Grönan och utgång med kusin. Jag hoppas Kajsa känner sig nöjd med sin semestervecka. Hon fick bla trackassera Gustav genom att måla hans naglar då jag var iväg på träning, så vad mer kan man önska?
'
I helgen var det tropisk värme, och självklart var det match då. Familjederby i familjen Wiklundh, Anton mot Emil. Efter matchen åt vi middag hos Wiklundhs och jag bjöd på tårta. En tradition som de har, man bjuder på tårta om man ha kommit in på nått program :)
'
Igår var det en fixardag. Städa och posta maaaaassa brev. Sen på kvällen hade jag match borta på Ekerö, och Gustav åkte och hämta Jenny.
'
Idag har jag och Jenny slappat på badberget och fått lite färg. Ikväll blir det en myskväll vid tvn. Awsome :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0